A HRC megtuningolta a MSX125 Gromot
Amikor kipróbáltam a Monkey 125-öt csak arra tudtam gondolni, hogy milyen állat lenne egy ezeknek kiírt versenysorozat - valami penge futómű, egy hangos kipufogó, ledobálni a felesleges bizbaszokat, és lehetne csatázni a szűk gokartpályákon. Most pedig, nemsokkal azután, hogy a Honda bejelentette, hogy 2021-től újra forgalmazni fogják az MSX125-öt, a HRC előállt a saját változatával.
Betiltanék minden mást
Ha azt hiszed, hogy egy robogó ügyes a városban, még sose ültél ilyenen. Újra van Honda Monkey, de végre beletették a következőket: köbcenti, lóerő, futómű, fék. Na, innentől nagy vidámság van.
Ráadásul nem csak úgy készítették, hanem ki is írnak neki egy versenysorozatot Japánban HRC Grom Cup néven. És mivel lényegében gyári versenymotorokról lesz szó, nem is a legolcsóbb utat választották. Ledobálták az összes, pályán szükségtelen holmit, nincsenek lámpák, tükrök, duda, viszont van helyettük HRC kábelköteg, pályaidomok, hasidom, sportkipufogó, verseny-ECU és tapadós pályagumi.
A Honda mérnökei tudják, mivel rakhatják sírba az embert
Tippeld meg, mennyire könnyű gyári versenykábelköteget találni egy harminc éves motorhoz!
Árat nem közöltek, de a mi szempontunkból nem is különösebben érdekes: egyfelől az átépítőkészlet HRC áron fut, tehát biztosan rettenetesen drága, másrészt ha nincs hozzá versenysorozat, igazából felesleges is.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.