A Triumph újrapozicionálta a kistigrist
A Tiger 850 Sport jövőre érkezik, a jelenlegi Tiger 900 alapváltozata utódjaként. Meglepő módon az erőforrás mechanikailag nem változik, ugyanaz a motorblokk marad 888 köbcentivel, csupán a vezérlőrendszeren módosítanak. Sajnos engem nem kérdeztek meg az új model nevéről, akkor biztosan Tiger Triple8 lenne, de talán így is el lehet majd adni. Főleg, hogy kicsivel olcsóbb is lehet a 900-asnál.
A vadállat, ami illemtanból doktorált
Nem szimplán plusz köbcentiről van szó. A hengerelrendezésen kívül minden új.
A maximális forgatónyomaték (87-ről 81 Nm) és a teljesítmény (94-ről 84 Lóerő) is csökken az erősebb tigrishez képest, cserébe viszont laposabb nyomatékgörbét kapunk és így A2-kompatibilis lesz a masina. Ezzel egyértelműen új, fiatal vásárlókat céloz meg a Triumph.
A váz, a kerekek és a fellfüggesztés szintén marad a régi, ami jó hír, hiszen ez Brembo Stylema féknyergeket és Marzocchi teleszkópokat jelent. Természetesen eletronikával is rendesen meg van támogatva az új model. A műszeregység helyére egy 5"-os színes TFT kijelző került, kapcsolható eső móddal, emellett ABS szolgálja a biztonságot, a fényszóró pedig ledes lesz, nappali menetfénnyel. Továbbá a telefontöltőt sem utólag kell felszereltetni, az is alap lesz.
Ha mindez kevés lenne, szabadon extrázható a gép mindennel, ami a Tiger 900 modellcsalád többi tagjához is elérhető, azaz több, mint 60 féle kiegészítővel: főképp dobozok, kézvédők és hasonló túra-tartozékok.
Árban nagyjából a BMW F 750 GS-sel fog megegyezni.
Nem ezt a BMW-t keresed
Mintha direkt úgy paraméterezték volna, hogy meghozza a kedved az eggyel drágább modellhez.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.