A Kawasaki padra tette a hibrid motorját

2020.11.25. 14:00 Módosítva: 2020.11.25. 14:00

A Kawasaki egy rövid videóban vázolja fel, hogyan látja a motorozás nem is annyira távoli jövőjét, mégpedig egy hibrid hajtású motoron keresztül. De nem csak a hajtáslánc érdekes, hanem a Kawasaki Rideology connectivity system, amelynek köszönhetően a motor tudja, hogy éppen merre jár, és így el tudja dönteni, hogy éppen elektromos, hibrid, vagy tisztán benzines hajtással kell-e haladnia. A videó csúcs- és végpontja egyben az, amikor a hibrid motor mérőpadra kerül.

Kapcsolódó
Hibrid hajtást fejleszt a Kawasaki

Hibrid hajtást fejleszt a Kawasaki

Négyféle módon tud együttműködni a benzines és a villanymotor.

Ez a két percnél is rövidebb képsor kevés konkrét kapaszkodót ad, tehát inkább csak egy vízió, és keresgélni kell nagyon, hogy mire is gondoltak a készítők, illetve milyen motorról van szó. A lengőkar, a kerék és a lánckerék például leginkább a Z900-ra hasonlít, míg a vázról a Z400 vagy a Ninja 400 jut eszembe.

Kapcsolódó
A legkanosabb póni

A legkanosabb póni

Egy kis extra köbcenti soha nem árt. Ha pedig sok van belőle, garantáltan jó lesz.

Mivel ebben az esetben valószínűleg a váz a kulcs, a hibrid hajtás belsőégésű részét valószínűleg a 400-as kéthengereseiktől veszik át, vagy akár annak egy kisebb változatától, például az ázsiában forgalmazott Z250-től - ami kb. 10 lóerővel gyengébb, de könnyebb, kisebb és olcsóbb, és mivel csak támogatóelem egy hibrid hajtásban, simán elég is lehet.

Az oldalról ajánljuk

Az arany mindig fénylik
  • Tesztek

Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE

Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.

január 17., 10:47
Ez nágyon kígyó, more!
  • Hírek

Ez nágyon kígyó, more!

A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.

5 órája