A Kawasaki egy rövid videóban vázolja fel, hogyan látja a motorozás nem is annyira távoli jövőjét, mégpedig egy hibrid hajtású motoron keresztül. De nem csak a hajtáslánc érdekes, hanem a Kawasaki Rideology connectivity system, amelynek köszönhetően a motor tudja, hogy éppen merre jár, és így el tudja dönteni, hogy éppen elektromos, hibrid, vagy tisztán benzines hajtással kell-e haladnia. A videó csúcs- és végpontja egyben az, amikor a hibrid motor mérőpadra kerül.
Hibrid hajtást fejleszt a Kawasaki
Négyféle módon tud együttműködni a benzines és a villanymotor.
Ez a két percnél is rövidebb képsor kevés konkrét kapaszkodót ad, tehát inkább csak egy vízió, és keresgélni kell nagyon, hogy mire is gondoltak a készítők, illetve milyen motorról van szó. A lengőkar, a kerék és a lánckerék például leginkább a Z900-ra hasonlít, míg a vázról a Z400 vagy a Ninja 400 jut eszembe.
A legkanosabb póni
Egy kis extra köbcenti soha nem árt. Ha pedig sok van belőle, garantáltan jó lesz.
Mivel ebben az esetben valószínűleg a váz a kulcs, a hibrid hajtás belsőégésű részét valószínűleg a 400-as kéthengereseiktől veszik át, vagy akár annak egy kisebb változatától, például az ázsiában forgalmazott Z250-től - ami kb. 10 lóerővel gyengébb, de könnyebb, kisebb és olcsóbb, és mivel csak támogatóelem egy hibrid hajtásban, simán elég is lehet.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.