Itt a Honda Rebel 1100

2020.11.25. 07:38

Időszerű volt  CMX 1100 Rebel bemutatása, hiszen eddig az 1000-es és 1100-as soros kéthengeresüket kizárólag az Africa Twinekben használták.

A Rebelbe a blokk legújabb, 1084 köbcentis változatát építik, mely a lapos cruiserben 87 lóerőt tud 7000-es fordulaton, és 97 Nm a maximális nyomatéka 4750-nél - vagyis mind a két érték szerényebb az Africa Twinnél, de úgy ítélték, hogy ez a karakter illik jobban egy cruiserhez - éppen ezért növelték meg a lendkerék tömegét is.

Az elektronika igen hasonló ahhoz, amivel az Africa Twinben is találkoztunk, van három alap vezetési mód (standard, rain, sport), és egy személyre szabható opció. A nyomatékszabályzás három lépésben állítható, valamint van wheelie control is. Az opcionális DCT-hez is háromféle karakter tartozik, illetve ezek mellett ott van még a manuális mód.

Az 1100-as Rebel sem lesz nagy dög motor, mindössze 700 mm-es ülésmagasságot ígérnek, elöl 130-as, 18 collos gumival, hátul pedig 180 mm széles, 16 coll átmérőjűvel. A váz új, építési elvében az 500-asét követi, de vaskosabb csövekből áll, illetve a futómű is masszívabb: elöl a klasszikus iskola szerint hagyományos villát találunk, hátul pedig kétoldali rugóstagokat.

Elöl egyetlen tárcsaféket látni, melynek 330 mm az átmérője, és egy radiálisan rögzített nyereg mar bele. Az 500-ashoz hasonlóan ezen is ledes a fényszóró. Az alapváltozat 3 649 000 forint lesz, míg DCT váltóval 3 989 000 forintot kérnek majd érte.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.