Kompresszor a motornak, villany a futóműnek

2020.11.25. 07:38

A Kawasaki a következő évben a minden szempontból döbbenetes Z H2-ből kiad egy SE verziót, ami a többi Kawa SE változathoz hasonlóan a Showa Skyhook adaptív futóművét kapja meg. Ennek lényege, hogy a másodperc ezred része alatt igazítja a csillapítást az úthoz, tehát az úthibákon automatikusan és azonnal lágyan viselkedik, míg fékezéskor és kanyarodáskor feszesen tartja a motort, nem engedi bólintani vagy hintázni.

A remek futómű mellett a Z H2 SE új ledes fényszórót, új TFT műszerfalat és BT-os okostelefon integrációt kap - ugyanúgy, mint az új ZX-10R. Az SE kivitelt ezeken kívül a látványosabb fényezésről lehet majd felismerni.

A lényeg ugyanakkor változatlan marad, a 998 köbcentis, kompresszoros négyhengeres 200 lóerőt tud, melyet kiválóan hangolt elektronikák segítenek kihasználni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.