A Kawasaki a következő évben a minden szempontból döbbenetes Z H2-ből kiad egy SE verziót, ami a többi Kawa SE változathoz hasonlóan a Showa Skyhook adaptív futóművét kapja meg. Ennek lényege, hogy a másodperc ezred része alatt igazítja a csillapítást az úthoz, tehát az úthibákon automatikusan és azonnal lágyan viselkedik, míg fékezéskor és kanyarodáskor feszesen tartja a motort, nem engedi bólintani vagy hintázni.
![](https://kep.index.hu/1/0/3549/35490/354903/35490353_7d08f9cb7fe36b0731f7de36375e9be4_wm.jpg)
A remek futómű mellett a Z H2 SE új ledes fényszórót, új TFT műszerfalat és BT-os okostelefon integrációt kap - ugyanúgy, mint az új ZX-10R. Az SE kivitelt ezeken kívül a látványosabb fényezésről lehet majd felismerni.
![](https://kep.index.hu/1/0/3549/35490/354903/35490355_68a8c9a27fe294519a2d8f99271abd49_wm.jpg)
A lényeg ugyanakkor változatlan marad, a 998 köbcentis, kompresszoros négyhengeres 200 lóerőt tud, melyet kiválóan hangolt elektronikák segítenek kihasználni.