A Hondának volt pár nagy dobása terepen, az XR650R pedig igazi varacskosdisznó hírében áll - a vízhűtéses R változatot ne keverjük össze a lakossági, léghűtéses XR650L-lel, igen kevés közük van egymáshoz. Az R igazi sportgép (önindító nélkül, csak berúgóval!), komoly kultusszal, az pedig, amit a VMX Restomodnál építettek belőle, arra még a megátalkodott yamahások, suzukisok és KTM-esek is felkapják a fejüket.
Supermotót itthon is építettek belőle többen is, de a VMX-féle XR azért egy másik liga. Elölre Beringer fékeket tettek öntöttvas tárcsával, KYB villák kerültek a gyáriak helyére, hátra pedig egy Öhlins gátlót dobtak. A kipufogó egy öszvér, az eleje FMF, a végdob pedig Yoshimura.
17-es küllős felniket tettek fel, melyekre Michelin pályagumit húztak, cserélték a villabefogókat, illetve feldobtak pár szénszálas, titán és alumínium kiegészítőt, csak hogy igazán jól mutasson.
Érdemes megfigyelni a motor bal oldalára telepített légbeömlőt, amely egy egyedi alumínium airbox-hoz vezet - illetve a tank is alumínium, szintén egyedi műalkotás. Bár nem adták meg, hogy mennyi lett a motor tömege, a végeredményen végignézve gyanús, hogy 160 kiló alatt van.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.