A Krämer arról híres, hogy KTM blokkok köré építenek pillekönnyű és villánygyors pályamotorokat, egyedi vázzal és lengővillával, kimondottan ínyenceknek. Viszont ennek megfelelően rendkívül drágák is voltak a Krämer motorjai, a KTM 690 Duke alapú HKR Evo2 például 6,5 millió - ami egyfelől nem sok egy versenykész pálygépért, viszont ennyiért már ezres sportmotort is kapni 200 lóerővel.
Betyár lehet: 125 kiló és 81 lóerő
A Krämer HKR Evo2 egy finoman tuningolt KTM blokk köré épül.

A Krämernél is érezték, hogy kéne egy olcsóbb, belépő modell, amit aztán a versenyző akár tovább is fejleszthet - tehát nekiláttak az Evo2 olcsóbb változatának, mely kb. 4-4,5 millió forintba fog kerülni. Ez még mindig nem olcsó, ennyiért a szalonból KTM 890 Duke R vagy Triumph Street Triple R-t vihetsz haza, de már összevethető azzal, ha egy SV650-ből vagy MT-07-ből faragnál pályamotort, vagy esetleg vennél egy új Aprilia RS 660-at.
Lakossági diszkó
Jobb-e az új, mint a rommá tuningolt tavalyi? És melyik extra az, ami igazán megéri a pénzt?
Ha valaki vesz egy olcsósított Krämert, utána bármikor továbbfejleszheti, hiszen kitként vásárolható lesz hozzá fék, futómű, kerekek, nagyjából bármi. Ettől függetlenül nem gondolom, hogy nagyon meg fognak szaladni a megrendelések - igen vékony réteget szólítanak meg, de őket viszont igyekeznek maradéktalanul kiszolgálni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.