Royal Enfield Euro5-tel és gyári navival
A Royal Enfield frissítette a Himalayant, hogy teljesítse az Euro5-öt. A sok szempontból múltidéző indiai túraendurót 2016-ban mutatták be, és annak ellenére is sikeresnek nevezhető, hogy eleinte igen komoly minőségi problémákat kellett legyűrni. Viszont kereslet az volt rá, sokakat megérintett a modern, brutális teljesítményű, elektronikákkal teletömött, méregdrága túraendurók antitéziseként feltűnő Himalayan.
![](https://kep.index.hu/1/0/3667/36678/366780/36678037_73a5ed192f9db5c499a7796ea9d5b7c4_wm.jpg)
A 2021-es kiadás műszakilag nem hoz érdemi változást, a 411 köbcentis egyhengeres 24 lóerőt tud 6500-as fordulaton, de ezek már Euro5-ös lóerők, illetve van hozzá ABS, mely a hátsó keréken kikapcsolható.
A másik újdonság a Tripper (:D:D:D) nevű navigáció, amely először a Meteor 350-en mutatkozott be. Ez egy extra kijelző a műszerfalon, mely a Royal Enfield telefonos appjával áll kapcsolatban, és a telefon GPS-ét és a Google Maps térképeit használva ad utasításokat.
Ezen felül átszabták az ülést, illetve a bukócsövet is átalakították, hogy több hely maradjon a térdnek, illetve masszívabb csomagtartókeret került rá.
![](https://kep.index.hu/1/0/3667/36678/366780/36678077_d0f6b475d578dec3758f2538ec2e441a_wm.jpg)