Royal Enfield Euro5-tel és gyári navival

2021.02.15. 14:06

A Royal Enfield frissítette a Himalayant, hogy teljesítse az Euro5-öt. A sok szempontból múltidéző indiai túraendurót 2016-ban mutatták be, és annak ellenére is sikeresnek nevezhető, hogy eleinte igen komoly minőségi problémákat kellett legyűrni. Viszont kereslet az volt rá, sokakat megérintett a modern, brutális teljesítményű, elektronikákkal teletömött, méregdrága túraendurók antitéziseként feltűnő Himalayan.

A 2021-es kiadás műszakilag nem hoz érdemi változást, a 411 köbcentis egyhengeres 24 lóerőt tud 6500-as fordulaton, de ezek már Euro5-ös lóerők, illetve van hozzá ABS, mely a hátsó keréken kikapcsolható.

A másik újdonság a Tripper (:D:D:D) nevű navigáció, amely először a Meteor 350-en mutatkozott be. Ez egy extra kijelző a műszerfalon, mely a Royal Enfield telefonos appjával áll kapcsolatban, és a telefon GPS-ét és a Google Maps térképeit használva ad utasításokat.

Ezen felül átszabták az ülést, illetve a bukócsövet is átalakították, hogy több hely maradjon a térdnek, illetve masszívabb csomagtartókeret került rá.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.