A KTM és a Continental a 890 Duke-nál is folytatta a közös munkát

2021.03.04. 17:10

A KTM januárban leplezte le a 790 Duke utódját és a 890 Duke R alapváltozatát, a 890 Duke-ot. Az új modell közelebb fog állni a 790-hez, mint az R-hez, hiszen lényegében ugyanazt az alapcsomagot adja, csak nagyobb blokkal - és az alap 890 kapcsán szorosabbra vették az együttműködést a Continentallal.

A KTM régóta együtt dolgozik a német gumigyártóval, már a 1190 Adventure-höz is a Conti szállított olyan endurógumit, ami bírja a 250-es végsebességet. A Duke R-hez a Michelin adja az abroncsot, az Power Cup2-vel érkezik gyárilag, az alap 890-re viszont a kevésbé pályaorientált, inkább sport-túrának számító ContiRoadot húznak. A KTM tesztpilótája az egykori MotoGP-versenyző és Northwest 200 győztes Jeremy McWilliams elismerően nyilatkozott a Duke és a ContiRoad párosításáról - bár tegyük hozzá, hogy ő részben azért kapja a fizetését, hogy a negatív észrevételeit megtartsa a fejlesztőrészleg számára.

Itthon a 890 Duke 3,4 millióba fog kerülni, amiért WP futóművet és Brembo fékeket adnak - a 790-esen még J.Juan nyergek voltak, de úgy látszik, ahogyan a taiwani Maxxisról visszaváltottak a Contira, a spanyol fékek helyett inkább az olaszban bíznak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.