A GSX-S1000 2015-ben jelent meg, majd 2018-ban kapott egy apró frissítést, és most 2021-re ismét megújul, ezúttal viszont jelentősebb változásokra is számítani lehet. Egyfelől a blokkot hozzáigazítják az Euro5-höz, de ami érdekesebb, hogy a motor külseje is markánsan megváltozik, a teaser alapján az új lámpát és az aerodinamikai szárnyakat már biztosra vehetjük.
A GSX-S1000 nem fog beszállni a 200 lóerős nakedek elleni harcba, megmarad egy lakossági szörnyetegnek a maga 150 lovával, nagyon kellemesre húzott karakterrel (a műszakilag azonos Katanáról itt írtunk nemrég).
![](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3743/37437/374373/37437317_2857629_09425c3a1eaa1c88af39bb75a4c7cf8c_wm.jpg)
Az új GSX-S1000 valószínűleg megkapja a V-Strom 1050XT-ből és a GSX-R1000-ből ismerős elektronikai csomagot, IMU-val, kanyar ABS-szel, gyorsváltóval, tempomattal, viszont az alapokat nem fogják zargatni, tehát a váz, a lengőkar marad a régi, és a futóművet is legfeljebb csak hangolják. A burkolatok viszont újnak ígérkeznek.