Rossi az autóversenyzéssel kacérkodik?
Ahogy azt Guld kolléga is megénekelte a sachsenringi MotoGP-futamról írt beszámolójában, Valentino Rossi jövője egyelőre erősen kérdéses a világbajnokságon. A hírek szerint a Petronas nem akar hosszabbítani vele, de nem kizárt, hogy egy Ducatit valamilyen formában szívesen alátolnának. Most hétvégén, Assenben állítólag bejelentésre készül, de még azt sem tudni, a saját jövőjéről beszél-e a Doktor.
Közel hatszáz nap kellett hozzá, de Márquez újra nyert
Előtte három versenyen összesen 0 pontot szerzett. EZ MEKKORA VISSZATÉRÉS VOLT!

Sajtóértesülések szerint ugyanakkor arra a helyzetre is van már forgatókönyv, ha valóban kiszáll a MotoGP-ből, és huszonhat szezon után otthagyja a királykategóriát. Ha így lesz, akkor sem szakad el teljesen a versenyzéstől, csak éppen nem motoron, hanem autóval folytatja. Egész pontosan GT3-as kategóriában, jó eséllyel akár hosszú távú versenyeken is. Nagyon vonzza például a Le Mans-i huszonnégy órás.
A kilencszeres világbajnok számos műfajban kipróbálta már magát négy keréken is, ült többek közt rali- és Formula-1-es autóban, belekóstolt a Nascarba, ráadásul általában igen gyorsnak is bizonyult. A GT3 sem ismeretlen számára: a Pro-Amben futamgyőzelmet szerzett, dobogós volt az abu-dzabi és a bahreini tizenkét óráson.
Egyetlen szó: zseniális
Az elmúlt hétvégén tartották meg az olaszországi Monzában a már hagyományosnak mondható Rally Show-t, amely lényegében egy jó hangulatú, komolyabb téttel nem rendelkező csapatás, neves pilótákkal.
Annyit korábban már elárult Rossi, hogy jobban kedveli a pályaversenyzést, a ralit például már túl nagy igénybevételnek érzi. Mindenesetre nagyon izgalmasan hangzik, hogy autóversenyzőként is megnézhessük, mire képes ennyi motoros siker után. Aztán ki tudja, lehet, hogy jövőre mégis ott lesz a rajtrácson a GP futamain.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.