A Husqvarna legutóbb tavaly szeptemberben frissítette fel az FS 450 supermotót, most pedig újra eljött az óvatos átdolgozás ideje. Továbbra sem kell arra készülni, hogy alapjaiban gyúrták át a kifejezetten versenypályára szánt gépet, de a finomhangolás is a versenyképesség fenntartását szolgálja.
![](https://kep.index.hu/1/0/3963/39638/396381/39638149_427f53cce3f306517f67fcac6e0538cb_wm.jpg)
Ezúttal a hidraulikus kuplunghoz nyúltak, az új egység könnyebben működtethető. A Prankl Racing Systems ötfokozatú váltójával együtt a korábbinál jobb motorozhatóságot, precízebb kezelhetőséget ígérnek a svédek. A továbbra is 16,5 colos első és 17-es hátsó kerék Bridgestone slickekkel tapad az aszfalthoz.
![](https://kep.index.hu/1/0/3963/39638/396381/39638151_9f026d3326248551c1bbfb8e68e71255_wm.jpg)
A fékeket továbbra is a Brembo szállítja: elöl négydugattyús nyereg harap a 310-es tárcsába, míg hátra 220 milliméteres tárcsa jutott kétdugattyús nyereggel. A futóművet már tavaly megigazították, így most ahhoz nem nyúltak. Maradt elöl az XACT villa, hátul az XACT rugóstag – a WP-től.
![](https://kep.index.hu/1/0/3963/39638/396381/39638153_8564d1b85b249f21d889241ba627623b_wm.jpg)
A friss FS 450 árazása egyelőre nem ismert, de várhatóan nem drágul sokat a kifutó változathoz képest.