Elektromos almárkát indít a TVS

2021.10.28. 09:32

Nem teljesen példa nélkül az autó- és motorkerékpár-iparban, hogy egyes gyártók almárkákat vezetnek be egy-egy szegmens lefedésére. Autóknál ilyen például a Seat sportos leágazása, a Cupra, a Citroën prémium-karja, a DS, motoroknál pedig például a CFMoto indította a Zeehót, amely kifejezetten az elektromos gépekre fókuszál. Most az indiai TVS is tesz egy hasonló lépést.

lest-side-view-1224811553 930x620

Annyi különbség azért van, hogy ők ezúttal nem egy teljesen szűz almárkát hívnak életre. Ehelyett a szeptemberben felvásárolt svájci Ego Movementre osztják rá a feladatot. A jövőben ők felelnek a zéró emissziós mobilitási megoldások fejlesztéséért, tervezéséért, gyártásáért, valamint az eladásokért is.

Hogy a TVS mennyire komolyan gondolja az elektromobilitást, jól mutatja, hogy már nyáron bejelentették, hogy 133 millió dollárt tolnak bele ebbe az ágazatba, egészen pontosan elektromos robogó és motorkerékpár platformok fejlesztésébe. Hat új modellt ígértek be két éven belül, ehhez pedig ötszáz mérnököt állítottak rá a kapcsolódó feladatokra. Nemrég pedig további 33 millió dollárt különítettek el a célra.