Csodás retró-versenygép lett a Guzzi V7-ből
Majdnem pontosan egy éve mutatta be a Moto Guzzi a nagyobb, erősebb és betyárabb V7-et. Most pedig egy igazán dögös retró-versenygépet is faragtak belőle, amely jövőre a Fast Endurance Trophy versenysorozatban megy. Tulajdonképpen nevezhetjük márkakupának a kiírást, minden versenyző ilyen Guzzinak keni.

A versenymotort az olasz Moto Guzzi márkakereskedés és custom-műhely, a Guareschi Moto közreműködésével fejlesztették. Kapott egyfelől Öhlins versenyfutóművet, egyedi kipufogórendszert és Pirelli Phantom Sportscomp RS gumikat. Másrészről pedig fényszóróburkolatot, haspáncélt és egyéb kisebb-nagyobb módosításokat.
A 2022-es Fast Endurance Trophy szezon első állomása Vallelunga lesz májusban, ahol két hatvanperces versenyt futnak a Guzzi-pilóták. Júliusban immár Cremonában állnak rajthoz egy kilencvenperces futamon, majd augusztusban és októberben is ugyanilyen hosszúságú erőpróba jön Mugellóban és Misanóban. Utóbbi helyszínen egy hatvanpercessel zárul az idény.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.