Úgy tűnik, a Zero Motorcycles modelljei egyre népszerűbbek a rendfenntartó szervek körében. Az amerikai rendőrök már lassan tíz éve használnak ilyen elektromos gépeket, sőt a kolumbiai kollégáiknál is vannak állományban Zerók. Annak is négy éve már, hogy megírtuk, a magyar készenléti rendőrök FX6.5-ösöket vettek. Most a svájciakkal bővült a kör.
A magyar rendőrség Teslái lesznek az új villanymotorok
Négy darab Zero FX-et állítanak szolgálatba, olyan ez, mintha Teslákra cserélnék az Octaviákat.
Lausanne város egyenruhásainak flottája hamarosan két darab Zero SR/S-szel gyarapszik. Ezek régebbi, értelemszerűen belső égésű motorral szerelt BMW-ket váltanak, elsősorban városi használatra, járőrözésre fogják be azokat. A 250 kilométeres hatótáv erre tökéletesen elegendő is, különösen, ha hozzátesszük, Lausanne a maga 41 négyzetkilométeres területével nem számít nagynak – nagyjából Mátészalkával megegyező méret.
A helyi rendőrfőnök, Yves Delprato szerint a Zerók nemcsak csendesebbek és olcsóbban fenntarthatók, de könnyebben kezelhetők is a régi gépeikhez képest. A két motorkerékpár közül csak az egyik kap majd teljes rendőrségi pompát, beleértve a megkülönböztető jelzést és a masszív bukócsöveket is, a másik ellenben gyári formában marad és civil rendőri szolgálatot teljesít.