Így kezdődhet a villany-Yamahák európai karrierje?
Egy hónappal ezelőtt fedte fel az elektromos modellekkel kapcsolatos terveit a Yamaha. Nem sokkal később bemutattak két újdonságot, a Neost, valamint az E01-et. Egyúttal pedig egy olyan, szokatlannak mondható modellt is megemlítettek, amely szerint Európában első lépésként járműmegosztó szolgáltatás keretein belül lehetne hozzáférni a villanyhajtású Yamaha robogókhoz.
Felfedte elektromos terveit a Yamaha
Van itt minden: elektromos robogó, e-bike és járműmegosztó szolgáltatás is.

Most ezen a téren látszik előrelépés, és úgy fest, Párizs lehet az első nagyváros, ahol elindítják a projektet. Ehhez a Troopyval fogtak össze, egy olyan céggel, amelynek már vannak tapasztalatai a közösségi robogómegosztással kapcsolatban. A Yamaha esetében kifejezetten az elektromos modellek flottába vételéről lehet szó, hiszen benzines típusok, mint a Tricity is, már pörögnek a rendszerben.
További részletek egyelőre nem ismertek az együttműködésről, tehát azt sem tudni biztosan, mely modellel kezdenék meg a villanyrobogó-megosztást. Várhatóan idén nyáron indulhat a szolgáltatás, aztán a tapasztalatok birtokában más országok nagyvárosaira is kiterjeszthetik.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.
- Hírek
3D fémnyomtatással csinálna könnyebb motorokat a Bosch
Ez a befektetés lehetővé teszi, hogy nagy teljesítményű lézerekkel porított fémből magas szilárdságú alkatrészeket állítsanak elő.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.