Egyelőre ott tartunk, hogy az európai piacon még legfeljebb nyolcszázas kategóriában van jelen a kínai CFMoto, de nem kétséges hogy úgy tágítják a határokat, ahogy egyre inkább beszivárog a márka a motorosok tudatába. És nézz csak rá az 1250TR-G-re, kutya legyek ha ezt nem hozzák ide! A dizájn japános, a blokk KTM-származék. És akkor tessék, jön hozzá a BMW-s futómű.
![](https://kep.index.hu/1/0/4879/48799/487999/48799910_c253efa0bfe5041b2eafe63f0d8e530e_wm.jpg)
Ugyanis egy Hossack-rendszerű felfüggesztéssel kísérleteznek a kínaiak, ami leginkább a BMW-féle Duoleverre emlékeztet. Persze a Honda is kísérletezett ezzel a fajta felfüggesztéssel, ahol leválasztják a kormányzásról a csillapítást. Ettől aztán kevésbé csavarodnak az első villák ki- és berugózáskor, meg kormányzáskor hossz- és oldalirányba, szóval olyan BMW-s lesz tőle a vezetési élmény.