Máris érik a gyümölcse, hogy a tavalyi évben 25,1 százalékos részesedést szerzett a KTM az MV Augustában, a fejlesztések felpörögtek. Az Egyesült Államok Szövetségi Járműbiztonsági Hivatala - az NHTSA - közzétett listáján egy sor új, engedélyezett típus szerepel. Egy részük már futó modellek új változatai, frissítései, de újdonság is lesz.
Várhatóan már jövőre bemutatkozik a lista két izmosodó szereplője. A Brutale 800 és a Dragster 800 helyett érkezik a két motor 950 névleges hengerűrtartalmú változata. A “950”-es háromhengeres egyébként nem újdonság, a Lucky Explorer 9.5 túraenduróban is ez a motor muzsikál. Az eredetileg 675 köbcentis motort pusztán a löket 45,9 milliméterről 54,3-ra növelésével húzták fel 798-ra. Ezúttal már a furat sem marad érintetlen, 79-ről 81 milliméterre tágul, a löketet pedig további 5,9 milliméterrel toldják meg. Ennek eredménye, hogy a Lucky Explorerben a blokk 124 lóerőt teljesít, de ez a visszafogott teljesítmény a Brutale és Dragster modellekben inkább 150 lóerő körülre taksálható, hacsak nem nyalogatnak bele a 160-ba is.
A Lucky Explorer 9.5 mellé érkezik két újabb változat. A Lucky Explorer Premium, valamint a Lucky Explorer Orioli. Utóbbiról egy terephasználatra hegyezett változatot sejtünk, a név Edi Oriolit idézheti meg, aki egykor a Lucky Explorer matricás Cagivával nyert Párizs-Dakart.
Az, hogy a Superveloce ismét különleges kiadást kap, az már szinte soron következő. Ezúttal a 98 Edizione Limitata érkezik. A 98-as szám talán az 1998-as F4-re vagy a gyártó egyhengeres, 98 köbcentis 98 Turismo modelljére utalhat. A literes, sornégyes mezőnyben is érkezik két Superveloce, amiket R, valamint S jelzővel ruháznak fel.