Egy kicsit megvezette az orránál fogva a BMW Motorrad a motoros világsajtót, amikor néhány nappal ezelőtt megfuttatták a social media felületeiken az M1000XR-t, hozzátéve, hogy június 6-án jönnek a részletekkel. Jöttek, nem pont úgy, ahogy számítottunk rá, hiszen a végleges változatot vártuk. Ezzel szemben az S1000XR felpiszkált kivitele egyelőre prototípus marad, igaz, már nem sokáig.
![](https://kep.index.hu/1/0/4930/49302/493027/49302752_8d37c6f364b0e35ce7db83f912fbe8a5_wm.jpg)
Azért néhány fontos részletről lerántották a leplet. Az első ilyen, hogy ebbe már beleteszik az S1000RR ShiftCam blokkját, ezzel az M1000XR csúcsteljesítménye 165-ről 200 lóerőre emelkedik, miközben a motor tömege csurig tankolva, indulásra készen 223 kilogramm, amiből majd egy M Competition csomaggal lehet lejjebb faragni.
![](https://kep.index.hu/1/0/4930/49302/493027/49302780_934852f861560457498428d7b743e7cc_wm.jpg)
A sajtóközlemény a motorblokkon kívül a leszorítóerőt képező szárnyakra, valamint az anodizált kék színű M-es féknyergekre tér ki, ami ilyen teljesítményhez méltóan radiális főfékhengerrel teljesedik ki. Várós.