Saját aluvázat készített új motorjához a Triumph
Megnyitotta a lassú cseppekben csordogáló információs csapot a Triumph a motokrossz projektjükkel kapcsolatban. Mivel eddig nem sokat árultak el a Ricky Carmicheal egykori krosszbajnok (na és NASCAR pilóta) segítségével az amerikai sivatagban fejlesztett gépről, valószínűleg nemrégiben került sínre a meló és találták meg az irányvonalat.

Megmutatták a vázat, és a korábbi iparági pletykát, ami úgy szólt, hogy a Triumph a KTM-féle SX-F vázat fogja használni, le is húzhatjuk a budin. A különbség szembeötlő.
A Triumph bölcsőváza a kormányfej mögött egészen másképp épül fel, és a csöves kialakítás sem stimmel, míg a nemzetközi vázológus fotelszakértők szerint az alsó rész a CRF-ek felépítésére hajaz. Szerintem nem, de hát kik vagyunk mi az internet bugyraihoz képest?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.