Nyugdíjazza az S22-t a Bridgestone, jön az S23
A király meghalt, éljen a király! Nem tudom, te hogy vagy vele, de én még senkit nem hallottam a Bridgestone S22-re panaszkodni. Az igazán komoly pályabubusok persze biztosan tudnak célfelhasználásra jobbat mondani, de Iván is szerette – vagy legalábbis azt írta, hogy rossz tapasztalata még nem volt ezzel a gumival – az MT-10 SP tesztjében, Talmácsi Gábor is azt mondta róla a Facebook oldalán a 2019-es bemutatókor, hogy jó cucc, és alattam is jó szolgálatot tett egy XSR 900 alatt. A japán márkánál viszont úgy érezték ideje nyugdíjazni: hiszen itt van a következő generáció, a Battlax Hypersport S23.

A gumiabroncs-gyártók hagyományosan nagyon kevés kézzelfogható információt árulnak el a termékeikről, de a sok marketing hablaty közül azért kiszűrhető, hogy a gumi két szélén lévő puha keveréket tovább lágyították.
Ezen kívül persze mindenről IS szól az ígéret: tartósabb, jobb nedves és száraz tapadás, indulás előtt kávét főz...stb. Meglátjuk. A Bridgestone S23 2024-ben kerül a forgalmazókhoz, elől 120/70R17, hátul 160/60R17, 180/55/R17, 190/50R17, 190/55R17 és 200/55R17 méretekben.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.