A Honda CBR650R-t még 2014-ben mutatták be, ami az évek all tovább fejlődött, miközben megőrizte mindennapi használhatóságát. Jövőre pedig a CBR650R újabb jelentős lépést tesz előre a legmodernebb technológiával, továbbfejlesztett formavilággal és a sportos vezetési élmény iránti elkötelezettséggel.
A legfontosabb változás, hogy a CBR650R (és testvére, a CB650R) megkapja a Honda E-Clutch-ot. Ez nem más, mint alapvetően egy elektronikus vezérlésű kuplung rásegítés, aminek a végeredménye az, hogy a hagyományos kuplungkart lehet használni (például lassú manőverezésnél tök jól jöhet), de nem muszáj.
A frissítés új fényszórót, burkolatot, ülést és hátsó lámpát hoz magával, így a motor picit agresszívebb megjelenésű lett.
A kijelzője pedig modernebb lett, ami már egy 5"-os színes TFT-képernyő és az ígéretek szerint verő napfényben is olvasható lesz. Emellett Honda RoadSync csatlakoztathatósággal is rendelkezik. Ez a kezelőfelület egy háttérvilágítással ellátott 4 irányú bal oldali kapcsolóról vezérelhető.
A motorhoz most nem nyúltak, így a négyhengeres motor továbbra is 93 lóerős és 63 Nm nyomatékkal rendelkezik. A 2022-es CBR650R-ről ebben a tesztünkben olvashatsz.