Ez most a nagyon szép fotókról szól, hiszen annyira más világot képvisel, annyira exkluzív csomagot kínál a Ducati, hogy egy ilyen motort jó esély van rá, hogy egyikünk sem fog látni a valóságban. Senki. De azt hiszem ezt is várhatjuk akkor, amikor az eleve magas minőség érzetet képviselő olasz gyártó a Bentley-vel áll össze egy tematikus motor kedvéért.
Ennek megfelelően a különleges kiadású Diavel legmeghatározóbb tulajdonsága az erősen borsos árcédulája, ami még a forintnak kedvező árfolyam hullámzás esetén is egészen biztosan 25 millió fölött marad, hazai valutára vetítve.
A Bentley kiadású Diavelből nem is készítettek valami sokat. 500 darab jut belőle az egész világnak. Csakhogy az igazi különlegesség még csak nem ez lesz. A “Diavel for Bentley” javarészt egy alap Diavel V4 – már amennyiben bármilyen szinten is alapnak tekinthetünk egy alumínium monocoque vázas, 166 lóerős, V4-es izommotort. A különleges fényezés persze British Racing Green (oké, itt Scrab Greennek hívják, de na, értjük), az ülés Alcantara, az agresszív elemekből pedig kicsit visszafogtak, hogy kisebb hunyorgással is beleláthassuk a Bentley Baturt. A kipufogó végek szeparáltan állnak, a beömlőkre meg olyan rácsok kerültek, ami szintén a Batur elejére emlékeztetnek. De!
Létezik a különleges kiadáson belül egy még exkluzívabb kivitel. Egy belső kör, amiből már csak 50 darabot készítenek, megkapja a Mulliner jelzőt, ami ugye a Bentley-n belül is a csúcsluxust jelöli, és csak a valódi, igazoltan Bentley tulajdonosok vásárolhatják meg. Hiába áll oda bárki a több, mint 31 millió forintnak megfelelő vételárral talpig Hilfigerben. Nincs Bentley, nincs Mulliner.
Ezen a szinten pedig már a személyre szabást fizeti meg a vevő a különleges kiadáshoz mérten is szemmel látható felárral. A vásárló ekkor már a Ducati központi dizájnközpontjával egyeztet arról, hogy milyen színű legyen a féknyereg, hogy milyen legyen az ülés varrása, mennyi karbon elem kerüljön fel, milyen felni illik hozzá, és persze a színt, amit a már garázsban álló Bentley-hez igazítanak. Ebben az esetben a motor névre szóló tanúsítvánnyal rendelkezik, exkluzív körülmények között szállítják le, és persze akad a csomagban egy motorhoz illő sisak és motoros bőrdzseki is.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.