A sportosság viszonyítás kérdése. Az alapmodellhez képest sportosabb kivitelt kap a CFMoto idomokba burkolt négyötvenese. Az 450SR S tehát amolyan csúcsváltozat. Bár a kicsúcsosodást nem a teljesítményen kell számon kérni: az ugyanúgy az A2 jogosítvány kategória felső határértékét súroló 47 lóerő (9500-as fordulatszámnál), miközben 7600-nál rúgja a legnagyobbat, 39 Nm-t. Tehát a 270 fokos elékelésű sorkettőhöz érdemben nem nyúltak.
![450SR S(13)](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5509/55096/550964/55096421_1d7646f8d68afaca3bc5c05b8456e988_wm.jpg)
Más téren viszont igen. A leglátványosabb különbség, hogy az S változat egykaros lengővillát kapott, a kipufogó pedig rövidebb lett és becsúszott a hasa alá. Hátulra az alapkivitelénél nagyobb, 240-es tárcsát raktak; a 37-es USD telók előfeszítése pedig állítható lett.
![Handling 450SRS备份.png](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5509/55096/550964/55096425_8d36463b2bc9927160884e242994aa2d_wm.png)
A CFMoto 450SR alapkivitele ennek az anyagnak a megírása pillanatában 2.396.000.- forint. A 450SR S első szállítmányai előreláthatólag májusban futnak be Magyarországra, az ára pedig várhatóan ~2 600 000 jó magyar forintban áll majd meg.