A Brixton is nagyköbcentis túraendurót gyártana

2024.06.18. 10:36

A Brixton nem egy olcsó kínai márka. Mármint úgy értem: nem olcsó, ha az eddigi tapasztalatokat nézzük. Az 1200 köbcentis Cromwell például simán kóstál közel annyit, mint egy hasonló kategóriában utazó, de már sokat bizonyított és több évtizednyi márka történelmet felvonultató Triumph, ami akkor is minimum bátor vállalás, ha egyébként a KSR stílusra építő almárkája is élvezetes, jó motort kínál és olyan beszállítókkal bástyázza körbe magát, akiknek a nevei szépen csilingelnek a motoriparban. Valami hasonló koncepcióra számítunk a márka első túraendurójától, amivel talán már a tél folyamán előállnak.

A Brixton bemutatkozó túraendurójának csak a motorblokkjáról van elképzelésünk. 1222 köbcenti, sorkettő, 83 lóerő, 108 Nm - legalábbis az 1,2-es Cromwellben ezeket a paramétereket tudta a blokk, de egy ekkora ADV bike-hoz egy egy picit sovány lesz.

Féket általában a Nissintől rendelnek, futóművet pedig a KYB-től. Bíztató, hogy a tervrajzon a becsúszószár a (ránézésre 19-es) felninél áll, azaz talán megelőlegezhetjük neki a tisztességes rugóutat. És az ára? Talán nem lesz annyi, mint amelyik motorra hasonlít...