Megvan az a műfaj, amikor valaki minden elérhető extrát megvesz a motorjára? A Ducati elébe ment, és rádobálta a DesertX-re, amit csak lehet, megfújta egy extra, piros színre, majd elnevezte Discovery változatnak. Műszaki értelemben, tehát a 110 lóerős Testastretta 11° blokk, az M50 Brembo fékek vagy a KYB futómű, de még a 21-18-as felnik és a kétosztású 21 literes tank nem sem változik.
DesertX: a legjobbat a végére hagyták
A levegős blokkból persze folyadékhűtéses lett a végére, de eléggé rendben van az olaszok túraendurója.

Ami viszont a raktárban elérhető volt, azt rácsavarozták a Discovery kivitelre. Felkerültek rá a bukócsövek, a fém haspáncél, a merevített kézvédők, a hűtő védelméért felelős rács, a nagyobb túraplexi, a fűthető markolatok, az oldaldobozok és persze a középállvány.

Tehát minden olyan, amit a motortulajdonosok általában amúgy is megvásárolnak egy ilyen dual ADV-re. Azaz majdnem mindent: egy felső dobozért azért még mindig ki lehet nyitni a tárcát.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.