Megvan az a műfaj, amikor valaki minden elérhető extrát megvesz a motorjára? A Ducati elébe ment, és rádobálta a DesertX-re, amit csak lehet, megfújta egy extra, piros színre, majd elnevezte Discovery változatnak. Műszaki értelemben, tehát a 110 lóerős Testastretta 11° blokk, az M50 Brembo fékek vagy a KYB futómű, de még a 21-18-as felnik és a kétosztású 21 literes tank nem sem változik.
DesertX: a legjobbat a végére hagyták
A levegős blokkból persze folyadékhűtéses lett a végére, de eléggé rendben van az olaszok túraendurója.
Ami viszont a raktárban elérhető volt, azt rácsavarozták a Discovery kivitelre. Felkerültek rá a bukócsövek, a fém haspáncél, a merevített kézvédők, a hűtő védelméért felelős rács, a nagyobb túraplexi, a fűthető markolatok, az oldaldobozok és persze a középállvány.
Tehát minden olyan, amit a motortulajdonosok általában amúgy is megvásárolnak egy ilyen dual ADV-re. Azaz majdnem mindent: egy felső dobozért azért még mindig ki lehet nyitni a tárcát.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.