A Bol d'Or név újra használatával szexisen retró köntösbe öltöztetné a Honda a nagyobbik Hornetet a 2025-ös modellévben. A tank, a farokidom és a fényszóró redizájnolásával olyan szíveket dobogtatnának meg, amik amúgy a mai napig hevesen vernek a 80-as, 90-es, de még a kétezres évek elején is pislákoló rendes, japán, csupasz sziluettektől, amikre talán mindig úgy hivatkoztunk, hogy azért szépek, mert motornak néz ki. Csakhogy ezúttal már rendes váz, futómű és fékek is jutnának a nagytüdős sornégy alá. Legalábbis az ígéretek szerint. Merthogy ezzel van egy kis baj.
Mert a koncepció ígéretes. A 150 lóerősre csitított CBR blokk, a Nissin fékek, a Showa futómű, az új váz mind jó alapjául szolgálhatnak egy élvezetes platformnak (CB1000X crossover?), a régimódi idomozat meg valószínűleg tízből kilenc motoros szerint egyértelműen állatabbul néz ki, mint a modern sáska forma. Csak hogy hol van a platform alapjául szolgáló ezres Hornet? Annak ugyanis 2024 elején kellett volna megjelennie. De Hornet 1000, na az még nincs...