Mindig a legrondább lány a legjobb numera
Végre a majrécsíkhuszárok is szakértői módon érthetik, hogy túl sok lóerő nincs, csak szar futómű.
Új S 1000 R érkezik 2025-ben a BMW-től, és ismét határozott dizájnváltással lép ringbe a bajor meztelen harcos. Az első, a 2014-es még őszinte (oké, mondjuk ki, őszintén csúnya) fejidomának 2021-re, a legutóbbi frissítés idejére már nyoma sem maradt. A következő szériáról készült kép után pedig a rossz nyelvek szerint egészen Ducati Streetfighter V4-re emlékeztető fizimiskával állt elő a német tervezőcsapat.
Durvának tűnik (de nem bánt)
Oké, nem csak durvának tűnik, hanem az is, 160 lóerő mi más lenne. De - és ez a csoda - megúszod ép bőrrel.
Persze az S 1000 R-t soha, senki nem a dizájn miatt rajongta körbe; az RR-ből jövő négyhengeres blokknak már jóval több köze van hozzá. Teljesítményadatok még nem jelentek meg, de a beömlő központi elhelyezéséből, ami így már olyan, mint az RR-nél, azért lehet következtetni a 165 lóerős teljesítmény kibővítésére.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.