Mindig a legrondább lány a legjobb numera
Végre a majrécsíkhuszárok is szakértői módon érthetik, hogy túl sok lóerő nincs, csak szar futómű.
Új S 1000 R érkezik 2025-ben a BMW-től, és ismét határozott dizájnváltással lép ringbe a bajor meztelen harcos. Az első, a 2014-es még őszinte (oké, mondjuk ki, őszintén csúnya) fejidomának 2021-re, a legutóbbi frissítés idejére már nyoma sem maradt. A következő szériáról készült kép után pedig a rossz nyelvek szerint egészen Ducati Streetfighter V4-re emlékeztető fizimiskával állt elő a német tervezőcsapat.
Durvának tűnik (de nem bánt)
Oké, nem csak durvának tűnik, hanem az is, 160 lóerő mi más lenne. De - és ez a csoda - megúszod ép bőrrel.

Persze az S 1000 R-t soha, senki nem a dizájn miatt rajongta körbe; az RR-ből jövő négyhengeres blokknak már jóval több köze van hozzá. Teljesítményadatok még nem jelentek meg, de a beömlő központi elhelyezéséből, ami így már olyan, mint az RR-nél, azért lehet következtetni a 165 lóerős teljesítmény kibővítésére.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.