Szépségkezelt Yamaha R1 2006-ra
Mint arról beszámoltunk, a Yamaha az YZF-R1 superbike motorjának egy alaposan felékszerezett változatával igyekszik ünnepivé tenni a 2006-os modellpalettáját. Az R1 SP aranyló Marchesini kerekei és Öhlins futóműve mellett a sima mezei R1-esről sem feledkeztek meg a gyár szakemberei. 2006-ra új, két tónusú színeket kapott a superbike gép. Ezek a vörös-szürke, kék-fekete, szürke-fekete és a 70-es évek gyári versenyszíneit idéző sárga-fekete-fehér összeállítás, amelyet már az USA GP-n láthattunk Valentino Rossi és Colin Edwards MotoGP gépein idén. További változások a motor külsején a motor színére fényezett légbeömlők, valamint a feketére fújt kipufogórendszer.
A technikai fejlesztések maradtak el 2006-ra. A motor ereje 172 lóerőről 175-re növekedett annak ellenére, hogy most már teljesíti az Euro3 normákat. Ehhez részben módosítottak a blokkon, valamint a motorvezérlő elektronikát is áthangolták. A szárazsúly viszont 173 kg-ra nőtt, amely 1 kilónyi hízást jelent. A megerősítet Deltabox váz, a hosszabb hátsó lengővilla és az áthangolt futómű még kezesebbé tették az amúgyis jó indulatú R1-est. Ráadásul mindez az R1 SP-nél jóval kedvezőbb áron lesz megvásárolható és a 2006-os R1 bármely utcai motorosnak elegendő teljesítményt és megfelelő vezethetőséget garantál.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.
- Hírek
3D fémnyomtatással csinálna könnyebb motorokat a Bosch
Ez a befektetés lehetővé teszi, hogy nagy teljesítményű lézerekkel porított fémből magas szilárdságú alkatrészeket állítsanak elő.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.