Pénteken kezdődött, de vasárnapig tart a budapesti Autó, Motor és Tuning Show. A legújabb gépek mellett veteránok és customok is várják a látogatókat a Hungexpo területén. A ruházati termékek és kiegészítők ugyanúgy megtalálhatók, mint a vezetéstechnikai tréningek standjai.
Nézzék végig nagyképes válogatásunkat - igyekeztünk úgy szerkeszteni, hogy mindenkinek megjöjjön a kedve ahhoz, hogy kiugorjon a 2013-as AMTS kiállításra.
A lányok örömmel pózoltak a Yamaha XJR1300-zal (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A café racert a Sapka Művek építette (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Yamaha idén meghatározó kék színe dominál az épített gépen (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Sapka átalakította a villakiflit is (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Gyönyörű lett az egyedileg készített faridom (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A négy tűte belül kis szűrőket rejt (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ötletes kormányvégindex (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A futóművel nem lesz gond (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Tmax-ot Roland Sands amerikai ex-versenyző szabta át (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Versenyrobogó, de utcára is kéne (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Triumph 1600-as sorkettese nagyon elegáns (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Átalakított Triumph Scrambler (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Cuki pinup girl a tankon (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A legendás Z1300, a hathengeres Kawasaki (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
GPZ900R: korábban ilyen volt egy superbike (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Úgy néz ki, mint egy öreg vacak, pedig korának legsportosabb kétüteműit a Kawasaki gyártotta (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Nagyon jól áll a fejidom a W800-nak (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
CB500X: az A2-es kategória egyik slágere lehet (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
De jót tett a Gold Wingnek a fogyókúra! (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A 2013-as modellév legédesebb Hondája (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A kéthengeres Honda túraendurók második generációja: Az XLV750 helyrehozta az XRV750 rossz hírét, pedig az levegős és kardános volt, míg ez vizes és láncos (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Harley idén is ügyesen keverte a színeket (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Van Van 125 a legaranyosabb Suzuki (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Bundában és miniben a Burgmanen (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Összement? Nem, ilyen kicsi a gyerekkrossz Honda (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ruha is van bőven, minden méretben (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Keeway a csarnok közepére rakta motorjait (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Az A2 kategória legolcsóbb motorja a Keeway Cruiser 250 (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Helló lányok! (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Vespa 946: csodálatos retró robogó (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Impozáns dög a Moto Guzzi California 1400 (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Bezzeg a régi jó dolgokból marad valami. Például a márkanév (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Volt idő, amikor még készítettek turbós motorokat a Suzukinál is (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Felfészkelődtek a Suzuki cruiserre a lánykák (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Gyönyörű az arany-fekete tankdekor (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ducati Diavel, a sportos olasz cirkáló (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Na, ez az igazi túraenduró! (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
KTM Adventure: már ez is az utcához szelídült (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Castrolos lányok a pultban (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Noggdesign Kawasaki bobbere (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Yes, it's f?cking handmade! (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
350-es Ducati: az ország legbetegebb desmója Trabant felniket kapott, küllőzve (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Stabilmotorral készült Gözi vékonyka customja (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Na, nem is áll rosszul a Pannoniának a merev váz (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ez is egyféle Yamaha logó, régen használták, igaz, nem a motorokhoz (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Sapka egy korábbi munkája, a nagy sikerű Time Machine (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
250-es Elimintarorból is épülhet custom. Ehhez még az A2 jogsi is megfelelő (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ilyen gépek voltak 15 éve a hazai versenyeken. Valaki a Hondával feltalálta az időgépet? (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Palo Faragula lassan Európa egyik legjobb építőjévé növi ki magát (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Látják azt az érdekes első villát? Na, ezt sem katalógusból rendelték (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Hazai munka a Ducati 900 SS café racer (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Sportsternek is jól áll a Springer villa (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
A Honda Pan European V4-ese hajtja ezt a szemtelenül agresszív streetfightert (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Merev vázat kapott a Shovel Harley. A bájosan lepukkant külső szándékos (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Az ország első S&S X-Wedge blokkja - az amerikai cég nem HD-t másolt, hanem saját motort fejlesztett (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Biztos nem túl sportos, de cserébe nagyon agresszív ez a HD fogat (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Oldalról a V4-es japán fighter (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Pál Zoltán dízel choppere (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Ki mondta, hogy egy 125-ös nem lehet cuki? (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Igazán ötletes a kis 125-ös Honda custom (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Micsoda első futómű! Alaposan eljátszottak az ötven köbcentis géppel (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Egyszerű és csodálatos kis a fekvőhengeres café racer (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Dízel 1.9 Golf motor hajtja ezt a barokk hintót (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Szakál is Sportstert épített át (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Aranyos leszorítófül a tankon (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Mikrobi? A három lámpa meglepő (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Retró az autós leömlőből készült dob (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)
Magyar lányok a magyar motorokon (Fotó: Zirig Árpád / Totalbike)