Minden idők legerősebb szerkesztőségi kerete
Csapatbemutatkozó: Totalbike Monkeys
A versenyrobogóról már volt szó, és a csapat is hasonlóan hányattatott módon állt össze, úgyhogy itt az ideje, hogy felkonferáljam a szerkesztőségi válogatottat.
Még mielőtt nagyon belemennénk: volt edzés, és kiderült, jó döntés volt a Piaggio Quartz. Bár erőben és fékben elmarad az SR50-től, kezességben egy másik dimenzió, és mióta belepakoltunk egy feszesebb futóművet, egy morcosabb kipufogót és egy jó variátort, hatalmas a fejlődés - innen is köszönet a Hahn und Kolbnak, hogy finanszírozták az alkatrészeket!
Bistei Péter: a csapat második legősibb tagja, viszont amikor rajthoz állt, a csapat legjobb idejét hozta. Rossz nyelvek szerint nem a gyorsasága miatt válogattuk be, hanem mert egyébként haszontalan lenne a csapat körül.

A nevéhez fűződik a kaszáspók-stílus kidolgozása, illetve ő az, akit két óránál is tovább fenn lehet hagyni a pályán a legnagyobb kánikulában is, illetve még soha nem esett versenyen! És senki nem tud úgy nyilatkozni, mint ő:
Filep Tamás: rá csak NSR-es pszichopataként szoktunk hivatkozni, ő az, aki hosszú és zseniális sorozatot ír a Japánban vásárolt NSR250R-jének a felújításáról. Ha nem lenne meg a fantasztikus történet, akkor engedd el mára a munkát, és kattints ide.

Bár pályatapasztalata neki van a legkevesebb, ő az egyetlen, aki dolgozott már Endurance VB-s csapatnak - a suzukai nyolcóráson ő felelt a tankolásért egy KTM-mel induló japán csapatnál (mondjuk az se volt épeszű, aki KTM-mel indul endurance versenyen, de ez nem tartozik a tárgyhoz). Az edzésen be tudott illeszkedni a csapatba, bár mondott olyat, hogy amihez nem ért, abba nem pofázna bele, szóval látszik, nem vette még fel a helyi szokásokat.
Stump András: idén ő rántotta össze a csapatot. Szerzett versenygépet, felkészítette, összevásárolt hozzá mindent, és olyan dolgok történtek, amire a mi csapatunknál még soha, de SOHA nem volt példa:
- a csapat minden tagja tudott edzeni
- ráadásul azon a pályán, amin a verseny lesz
- azzal a motorral, amivel a versenyen is indulnak
Bandi tehát alaptag, aki nem csak stabil és megbízható pilóta, de ha arról van szó, a pályáról lehajtva, bukósisakban is szerel. És 24 órás versenyen szokott ilyesmiről szó esni.
Szabó Henrik: Henrik bölcsességével már többször megörvendeztette az Égéstér hallgatóit, szakértő írásaival pedig a Totalbike olvasóit. Mondhatnám, hogy közös edzésen mindenkihez volt egy-két jó szava, de a valóságnak jobban megfelel, hogy nem fukarkodott a geciző beszólásokkal. A csapat viszont bizalmat szavazott neki, motoros tudása meggyőző, ráadásul hosszú élete során rengeteg tapasztalatot gyűjtött. A pályán tudományos igényességgel megválasztott ívekkel és kanyartechnikával, a paddockban pedig éles meglátásaival fogja szórakoztatni a közönséget.
Ez minden idők legerősebb szerkesztőségi kerete, és végre Bandi régi vágya is teljesül, nem ő lesz az egyetlen szerelő: leigazoltuk kiváló külsős szerzőnket, Sipos Gerit a Quartz életben tartására. Precíz, higgadt és gyors, ráadásul ismeri a versenygépet. Éppen erre van szükségünk.
A verseny előtti edzésen ráadásul csapatként tudtak együtt működni, például amikor Ludvig Károly úgy dobta el a Quartz-ot, hogy az a rázókövön megpattant, és át is fordult - öröm volt nézni, ahogyan hárman próbálják visszafeszegetni a kormányt. Ott már tudtam, hogy nem lesz baj, amikor pedig Bistei és Henrik 20 körön keresztül, egymásnak folyamatosan beszurkálva vonatoztak, akkor pedig egyenesen biztos voltam benne, hogy jó verseny lesz.
Dobtuk az Aprilia SR-t, új bringát avatunk a TB24-re!
Nem, nem Zip SP, nem vagyunk annyira menők. Vicces de ügyes gépet akartunk, meglett.