A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
Nem mind arany, ami fénylik
Futárként dolgozom Londonban, immár ötödik éve. A motort egy helyi Honda-kereskedésben vásároltam újonnan, rengeteg teszt, leírás elolvasása és természetesen tesztvezetés után. Mivel ódákat zengtek róla a különböző sajtóorgánumok, és a tesztvezetés is bejött, úgy döntöttem, a duplakuplungos automatát választom.
Kilencvenezer kilométer
Mindenkinek ajánlani tudom, aki 50 lóerő feletti motort szeretne, legyen akár kezdő vagy haladó. Kényelmes, viszonylag olcsón fenntartható darab, és ha van egy kis gyakorlatunk, nagyobb teljesítményű motorokkal is elindulhatunk komolyabb túrákra.
Stílus, erő, kényelem
Sok márkát, modellt megnéztem, de csak egy volt, ami élményben, érzelmileg ennél közelebb került hozzám: az igazi Fat Boy, amellyel sok száz mérföldet gurultam Arizonában a Route 66 úton. De hát az egy más világ, és nem mellékesen más árfekvés. Ezért lett végül a DragStar.
Pegéza, alias Piros
Pár hónap után, egy adott fordulaton elkezdett rángatni a motor. Hónapokig nem tudtuk, mi a baja, pedig már mindenhol jártam vele. Végül kiderült, hogy AC nem tudott elég nyomást termelni. Típushiba, de csak harmincezer kilométer körül jön elő.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!