Szánjunk pár percet erre az átépített CB1000R-re

2018.09.04. 12:27
6 hozzászólás

A Glemseck 101 Európa egyik legnagyobb vintage motoros bulija, a központi esemény pedig egy nyolcadmérföldes gyorsulási verseny, ahol kizárólag retró és/vagy épített motorok állnak rajthoz. A buli 13 év alatt akkorára nőtt, hogy már teljesen megszállták a nagy gyártók: volt, hogy Carl Fogarty alá tettek kompresszorral hergelt Triumphot, volt, hogy Freddie Spencer ment CBR1000RR-rel a GSX-R1000-rel rajthoz álló Kevin Schwantz ellen. Idén a Honda gurította a legnagyobbat, egy direkt erre épített CB1000R-rel Mick Doohant, az ötszörös MotoGP világbajnokot indították.

Doohan CB1000R-jének a lengővilláját meghosszabbították, hogy kevésbé legyen hanyatt esős, illetve egy erősített kuplungot raktak fel, hogy jobban bírja a rajtokat Az Öhlins futóművet egy az egyben a Honda CBR1000RR SP-ből vették át.

Ezeken felül került rá egy komolyabb Brembo fék, egy Akrapovic kipufogórendszer és néhány kiegészítő a Rizomától, illetve egy ízléses fényezés és egy sportos faridom.