Üdvözlöm !
B125-ös tanfolyam előtt állok. Autó mellé városi bevásárlás/munka és kicsit kimerészkedni országútra max. 40-60 km szaladgálásra néznék magamnak 125-ösöt, lehetőleg nagy kerekűt! Húsz éve mopedezek, nagymotoros tapasztalatom nincs, ezért nem is szeretnék 125-ösnél nagyobbat! Egyszerű, tartós és praktikus dolgoknak vagyok a híve. A használt motor vásárlása is felmerült bennem (hogy olcsóbban ússzam meg), de mivel tartok az ismeretlen előélettől, nem merek használtat venni. Saját magamnak nem vagyok az ellensége. Ezért első sorban újban gondolkodom. Ami felmerült, és jó véleményeket olvastam róla, az a Suzuki VanVan. Ez tudom, hogy klasszikus motor, van stílusa, tetszik is, de mivel kevésbé pakolható egy robogóval ellentétben, a Suzuki Sixteen 125-öt nézegetem 14 LE-vel. De miért nem fogalmazzák újként? Csak használtat találok... és használtként mi lehet a problémás betegsége? Ha egyáltalán van.

A Honda PCX is jó lenne, még árban is, csak az üléshelyzet és maga a motor kinézetével kevésbé tudok megbarátkozni. Esetleg valami más ötlet?
Előre is köszönöm!
Andor
Kedves Andor!
Ha nagyon fontos a tárolóhely, tegyen fel egy hátsó dobozt a VanVan-ra. A Sixteen ülés alatti tárolója sem egy feneketlen katlan, zárt sisak oda sem fér be, tehát ha valóban akar cuccolni, akkor oda is kelleni fog hátsó doboz. Ha tényleg bevásárolni akar, akkor viszont a robogókat ajánlom - a legtöbbnél található a lábvédő pajzs belső felén egy praktikus fül, ahová fel lehet akasztani a szatyrot.
A Sixteen egyébként nagyon megbízható típus, nem nagyon tudok róla rosszat mondani, ahogyan a PCX-ről sem. Mint minden robogó, ezek elég egyszerű szerkezetek, amik egyébként tartósak is. Ha megkapják az olajcserét, és előírásszerűen cserélik a hajtás alkatrészeit, akkor meglepően sokáig elmennek javítás nélkül. Ezért nem kell félni a használt daraboktól, a kockázat minimalizálható, ha pár éves darabot választunk.
Ajánlanám a Honda SH125-öt is, amennyiben sikerül ellenőrizni, hogy nem Olaszországból hozták, illetve nem bontották még meg a blokkját.

Általánosságban elég jó véleménnyel vagyok a Kymco modelljeiről is, ha autóval akarnám párhuzamba állítani, akkor a KIA-hoz hasonlítanám. Az Agility City 125 újjonan sem vészesen drága, igaz, viszonylag fapados modell, a People GTI 125-nek elkérik az árát, de az már nem csak műszaki tartósságban, hanem külső kidolgozottságban is felveszi a versenyt az európai és a japán robogókkal.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.