A motorkerékpárok regisztrációs adója aránytalanul magas. Míg 2011 végén az országgyűlési képviselőink megszavazták a személygépkocsik regadójának csökkentését, a sokkal kisebb környezeti nyomot hagyó motorokat kihagyták.
Ha ön is igazságtalannak érzi, hogy például egy 125-ös gépecske után 95 ezer forintot, vagyis kétszer annyit kell fizetni, mint egy 1100-as autó után, ne habozzon: kollégáink a Motorrevünél online aláírásgyűjtésbe kezdtek, amit ön is támogathat, ha nem akarja, hogy ez az áldatlan és anyagilag aránytalan helyzet fennmaradjon.
Sajnos egy internetes petíció csak figyelemfelkeltésre alkalmas, semmire sem kötelezi a képviselőket, nem lehet népszavazást kiírni ennek alapján. Mégis rendkívül fontos, hogy minél többen mögé álljunk, lássák csak a törvényhozók, hogy ez nem egy-két ember érdeke, hanem ezrek valós igénye.
Támogassa aláírásával ön is a pozitív üzenetű kezdeményezést, kattintson ide – reméljük, összegyűlhet annyi támogató, hogy elgondolkoztatja a döntéshozókat arról, hogy fontos lenne a motorosok és a piac érdekeinek is a szem előtt tartása.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.