Hegynek felfelé tud valamit a Kawasaki Z1000

2016.06.27. 13:52 Módosítva: 2016.06.27. 13:54

A Pikes Peak International Hill Climb az Egyesült Államok második legrégebbi motorsport eseménye, Idén 94. alkalommal vágtak neki autók és motorok, hogy a lehető leggyorsabban letudják a csúcsra vezető 156 kanyart.

Egy időben a Ducati uralta a motoros kategóriát, az elmúlt években viszont a Kawasaki nem enged senkit a győzelem közelébe. Amióta előírás, hogy tilos csutkakormányos járművel rajthoz állni, a japán gyártó a sportmotorjai helyett a Z1000-et indította el, a korzikai születésű Bruno Langlois-val a nyeregben. Langlois 2013-ban még Ducatival nyert, tavaly harmadik lett, idén pedig a leggyorsabb volt.

A második Don Canet lett, aki legutóbb a Victory Projekt 156-tal esett a hegyi felfutón, idén viszont Victory elektromos versenygépével az összesített második legjobb időt futotta, a kategóriáját pedig toronymagasan nyerte.

A harmadik leggyorsabb időt is a Victory vitte, a Jeremy Toye - tavaly a Kawasaki ZX-10R-rel nyert, idén a Project 156 továbbfejlesztett változatával állt rajthoz, vagyis a Victory Octane felhergelt, 1200 köbcentis V2-ese köré épített naked bike-kal, és nyerte meg a prototípusok kategóriáját.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.