Az Úr kegyes, és imáinkért hála megadja a heti Hayabusa-pletyákat, ha kell köbcentiről, ha úgy van, turbóról, ha pedig nem vágyunk nagyra, egy gyorsváltóról. Könyörgésünket ezúttal is meghallgatta, az eheti adag pedig a Dinamikusan Állítható Váz.
A 2019-re ígért új Hayabusáról egy új szabadalmi rajz került elő, mely szerint állítható lesz a tengelytáv. Az egész alapja egy félaktív futómű, ami önmagában nem újdonság, a három másik japán gyártónak már van ilyenje, de a Suzuki ezúttal továbbmegy a bevett megoldásoknál: nem kizárólag a gátló tulajdonságait lesznek képesek módosítani, hanem egy olajos rendszeren keresztül a központi rugóstag felső bekötési pontját is, amitől a motor geometriája is változik - tehát ha megemelik, akkor rövidebb lesz a tengelytáv, meredekebb a villaszög, vagyis alapjaiban változik a motor viselkedése.
Ennek a megoldásnak a legfőbb előnye, hogy nem csak a futómű karaktere módosítható, hanem úgy általában az egész motoré, nem csak azt dönthetjük el, hogy kényelmes legyen, hanem azt is, hogy túramotoros stabilitásra vagy sportmotoros fordulékonyságra van-e szükségünk. Ha tényleg megvalósul, hatalmas előrelépés lesz. A szabadalmi rajzok önmagukban viszont nem adnak minden kérdésre választ, például magyarázat nélkül hagyták, miként lesz állandó a lánc feszessége.
Ha ez a megoldás tényleg megvalósul, akkor sem biztos, hogy minden modellbe bekerül - nem kizárt, hogy a Hayabusából is több változat készül, és ez csak a csúcskivitelek sajátja lesz.