Limitált, rommá szénszálazott retró motoron dolgozik a Triumph

2018.12.17. 15:26

A Triumph egy új csúcsváltozatot készít a Thruxton R-ből, amelyet egyrészt vastagon betakarnak csúcsminőségű kiegészítőkkel, valamint tesznek rá egy klasszikus café racer fejidomot - némileg hasonlót ahhoz, mint amilyen a BMW R nineT Raceren is van.

Alig tudni részleteket a típusról (a képek még ősszel készültek egy kereskedőknek szóló rendezvényen), viszont az már kiderült, hogy a gyárban TFC néven emlegetik, ami a Triumph Factory Custom rövidítése. A Thruxton TFC leglátványosabb sajátossága az indexeket is magában fejidom lesz, mely nagy valószínűséggel szénszálból készül majd, ahogyan az első sárvédő is - várhatóan a sok karbon elem a motor tömegén is meglátszik majd, mely szárazon akár 200 kiló alá is bemehet.

Ezen felül a TFC minden irányban állítható Öhlins futóművet, Bremblo monoblok versenyféknyergeket és Metzeler Racetec RR gumikat kap - ezek pedig olyan finomságok, amelyekkel nem csak megjelenni lehet, hanem szükség esetén bökősen fordulni is lehet.

Valószínűleg a TFC megkapja a Speed Twin továbbfejlesztett blokkját, mely könnyebb és erősebb, illetve a Triumph gyári beszállítójává előlépett Vance and Hines-tól származó kipufogóra is számítani lehet. Állítólag tíz lóerővel lesz erősebb és öttel könnyebb, mint az aktuális Thruxton R.

A bemutató időpontja kérdéses, valószínűleg 2019 első felében leplezik le - illetve ha hihetünk a pletykáknak, mindössze 750 darab készül belőle.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.