Egy kutatás szerint a mostani fiatalok fogják sírba tenni a Harley-t

2019.01.29. 09:02

Egy kutatás szerint az Y-generáció (vagy hívák millenial generációnak, a lényeg, hogy 1980 és 2000 között született emberek) tehet arról, ha egyszer megszűnik a Harley-Davidson. Ugyanis a felmérés azt mutatja, hogy a nehézsúlyú motorok iránti érdeklődés, vagy éppen ebben az esetben érdektelenség, generációs jelenség, ami különösen súlyosan érinti a Harley-Davidsont és az Indiant.

IMG 7382

A fiatalok ugyanis ha motorvásárlást terveznek, teljesen más okból teszik ezt, mint az idősebbek: 21-34 éves kor között a könnyű közlekedés a cél, míg az idősebbek hobbiként vagy vagány kiegészítőként gondolnak a motorkerékpárokra. Ez különösen a kizárólag cruisereket gyártó márkákat érinti súlyosan, mint például a Harley-t, amelynek a részvényei 32 százalékot estek az elmúlt 12 hónapban.

A kutatás szerint az átlagos Harley-vásárló az ötvenes évei elején járó, jómódú, házas férfi - és ők szenvedélyből vásárolnak motort. A fiatal vásárlók viszont inkább a praktikus oldalról közelítik meg a kérdést. Harley például éppen ezért kísérletezik új irányokkal.

A tanulmány nem tér ki rá, hogy mi lesz, ha a mostani fiatalok jómódú, házas, ötvenes fériak lesznek.