Tovább hegyezi a Honda a CBR250RR-t

2020.03.27. 11:34

A nagy nyugati piacok kimaradnak a Honda CBR250RR jóságaiból, tehát sem Európa, sem Észak-Amerika nem kap belőle, pedig ez végre egy tényleg izgalmas kisköbcentis gép. Nem olyasmi, mint a CBR250R vagy a CBR300R, amelyek klasszikus igáslovak sportosan felöltöztetve, hanem egy tényleg sportos, pörgős blokkal, ügyes futóművel és fékkel ellátott csapatós gép - olyasmi, mint a Yamaha R3 vagy a Kawasaki Ninja 400, amelyekkel nem csak utcán lehet közlekedni, hanem a kis pályák nyíltnapjain is oda lehet pörkölni a nagyobb motoroknak.

2020-Honda-CBR250RR

Az idei évre ráadásul némileg fel is hergelik a 250RR-t, a teljesítménye 41 lóerőre nő. Ezzel ugyan még mindig elmarad a Ninja 400-tól (44 LE) és az R3-tól (42 LE), de a Hondához a széria csúszókuplung mellett opcióként rendelhető gyorsváltó is, illetve az RR ride by wire gázkart és üzemmódkapcsolót is kap.

Az ázsiai piacokon a nyár közepén jelenik meg, és nem valószínű, hogy bevezetnék Európában - bár a Ninja 400 eladásai egészen jól alakultak az elmúlt évben, tehát simán lehet, hogy a Honda egyszer csak meggondolja magát.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.