Mi lenne, ha a Ducati elhagyná a térhálós vázat?

2020.09.16. 14:02

Már lehet sejteni, hogy a Ducatinál egy új Monster 821-en dolgoznak, és meg is jelentek róla skiccek, amik azt sugallják, hogy a Ducati ebben az esetben elhagyná a térhálós vázat, hogy árban versenyképesebbek legyenek a KTM 790 Duke, a Triumph Street Triple és a Yamaha MT-09 elleni harcban.

Az alumínium váz a kép szerint jelzésértékű lenne, nagyjából csak a váznyak lenne, minden más a blokkhoz kapcsolódna. Ezt az építési módot a Panigaléval vezették be, és így egyszerre tudnának költséget és tömeget csökkenteni.

Az elmúlt 20 év tapasztalatai alapján arra tippelnék, hogy nem különösebben aggódnak amiatt, hogy a térhálós váz elhagyásával vásárlókat veszítenének, hiszen az egykarú lengővilla elhagyása majd visszahozása sem szakította be az eladásokat, és ugyanígy el tudták engedni a léghűtést vagy a száraz kuplungot, ha a műszaki, emissziós vagy gazdasági szempontok azt kívánták.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.