Visszatér a meg nem értett Honda MSX125

2020.10.22. 11:54

A Honda MSX125 2013-ban jelent meg, de miközben a világ számtalan táján vették a lapot és siker lett, mifelénk alig fogyott, így kivezették a piacról - lett helyette a szuperaranyos Monkey 125, aminek a sikerén felbuzdulva úgy látszik, megint nekifutnak az MSX-nek, ezúttal MXS 125 Grom néven - a típus korábban az Európán kívüli piacokon Grom néven futott, most a két nevet összefésülték, hogy sehogyan se legyen ebből félreértés.

Az Euro5-ös új modell megmaradt léghűtésesnek, illetve a négyfokozatú váltóját ötgangosra cserélték. A teljesítménye 9,5 lóerő, a legnagyobb forgatónyomatéka 10,5 Nm, a gyárilag megadott fogyasztása pedig 1,5 liter/100 kilométer. A hatliteres tankkal így már túramotoros értelemben is tisztességes 400 kilométer a hatótávolsága.

A legmarkánsabb változás azonban a külsőt érintette, a régi MXS-et mintha nyakon öntötték volna egy kis neo-retróval és élénk színekkel, illetve ledes fényszórót és LCD műszerfalat kapott, amin a sebesség mellett a fordulatszámot és a váltófokozatot is nyomon lehet követni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.