Túraváltozat készült a BMW R 18-ból

2020.10.26. 08:47

Alig jelent meg a BMW R 18, kiadtak egy újabb változatot, az R 18 Classic-ot. A Classic műszaki újdonságot nem hoz, mind a váz, mind az 1800 köbcentis, 90 lóerős, 158 Nm nyomatékú bokszermotor ugyanaz, az elektronikában is csak annyi az eltérés, hogy ehhez alapáron jár a tempomat.

A külsőn viszont faragtak, a 19-es első kerék helyére egy ballonos gumival szerelt 16-os került - így a tengelytáv, a villaszög és az utánfutás nem módosult.

Az ülés párnázata vastagabb lett, és az ülésmagasság is nőtt két centit, a láb széles trepniken pihen, került fel egy levehető szélvédő, és 15,5 literes oldaldobozok teszik túrázásra alkalmasabbá. Ezen felül kerültek rá nagy ködlámpák - így minden extrával 20 kilót hízott.

A jövőben további R 18 variációkra lehet számítani - a Classic-kal egyértelműen a Harley-Davidson Heritage Classic vevőire mennek rá, és várhatóan később mélyen benyomulnak a Harley vadászterületére egy bobberrel és egy klasszikus baggerrel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.