A Kawasaki padra tette a hibrid motorját

2020.11.25. 14:00 Módosítva: 2020.11.25. 14:00

A Kawasaki egy rövid videóban vázolja fel, hogyan látja a motorozás nem is annyira távoli jövőjét, mégpedig egy hibrid hajtású motoron keresztül. De nem csak a hajtáslánc érdekes, hanem a Kawasaki Rideology connectivity system, amelynek köszönhetően a motor tudja, hogy éppen merre jár, és így el tudja dönteni, hogy éppen elektromos, hibrid, vagy tisztán benzines hajtással kell-e haladnia. A videó csúcs- és végpontja egyben az, amikor a hibrid motor mérőpadra kerül.

Ez a két percnél is rövidebb képsor kevés konkrét kapaszkodót ad, tehát inkább csak egy vízió, és keresgélni kell nagyon, hogy mire is gondoltak a készítők, illetve milyen motorról van szó. A lengőkar, a kerék és a lánckerék például leginkább a Z900-ra hasonlít, míg a vázról a Z400 vagy a Ninja 400 jut eszembe.

Mivel ebben az esetben valószínűleg a váz a kulcs, a hibrid hajtás belsőégésű részét valószínűleg a 400-as kéthengereseiktől veszik át, vagy akár annak egy kisebb változatától, például az ázsiában forgalmazott Z250-től - ami kb. 10 lóerővel gyengébb, de könnyebb, kisebb és olcsóbb, és mivel csak támogatóelem egy hibrid hajtásban, simán elég is lehet.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.