Belépő-crossovert mutatott a Sinnis

2022.06.24. 11:05

A kínai Jinan Quingqi egy ideje már ostromolgatja egyik-másik európai piacot. Tudják ők is jól, hogy ilyen névvel sok esélyük nem lenne, ezért ezen a kontinensen Sinnis néven futnak. A másik fontos jellemzője stratégiájuknak, hogy belépőszintű gépekben utaznak elsősorban – ez nem meglepő, a kínai gyártók amúgy is nagy hangsúlyt fektetnek az alsóbb szegmensekre, plusz a tradicionális márkákkal szemben talán itt rúghatnak nagyobb eséllyel labdába, semmint a felsőbb kategóriákban.

Kapcsolódó
A gusztusos kínai motorok már a spájzban vannak

A gusztusos kínai motorok már a spájzban vannak

Sinnis néven lesznek kaphatók Angliában a pofás és olcsó gépek. Bár igényesebb lenne a kivitelezés!

A GPX125 sportmotor, valamint az Apache supermoto után nemrég a T125 túraendurót mutatták be, most pedig itt az SM-XE nevet viselő dual sport motorkerékpár. A 124 köbcentis blokkból érdekes módon most hozták ki a legtöbbet, hiszen ebben a gépben 15 lóerőt tud, vagyis erősebb mint a GPX125 sportmotorban (az csak 13 lovas). A csúcsnyomaték 11,5 newtonméter, a váltó hatgangos.

Kapcsolódó
Dögös kezdő sportgép a Sinnistől

Dögös kezdő sportgép a Sinnistől

Ebben a kategóriában a teljesítményt illetően nincs nagy mozgástér, mással kell kitűnni.

A nyolcadliteres blokknak 141 kilós tömeget kell mozgatnia. Annak megállításáról 290 milliméteres első és 240-es hátsó tárcsa hivatott gondoskodni, és bár ABS nincs, de kombinált fékrendszer van. Egész komolynak tűnik az 54 milliméteres első villa is. A 6,5 literes benzintankkal 220 kilométer körüli hatótávot ígérnek, ami valamivel három liter alatti fogyasztást feltételez.

A Sinnis SM-XE crossovernek egyelőre a nagy-britanniai árát ismerjük – hiszen ott a legerősebb a márka európai jelenléte. 3399 fontért, vagyis közel 1,6 millió forintért kínálják a modellt, amely leginkább a kezdő motorosokat célozza.

Az oldalról ajánljuk

Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
  • Hírek

Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni

Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.

január 9., 15:16
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
  • Hírek

V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400

Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.

január 10., 09:22