A kínai Jinan Quingqi egy ideje már ostromolgatja egyik-másik európai piacot. Tudják ők is jól, hogy ilyen névvel sok esélyük nem lenne, ezért ezen a kontinensen Sinnis néven futnak. A másik fontos jellemzője stratégiájuknak, hogy belépőszintű gépekben utaznak elsősorban – ez nem meglepő, a kínai gyártók amúgy is nagy hangsúlyt fektetnek az alsóbb szegmensekre, plusz a tradicionális márkákkal szemben talán itt rúghatnak nagyobb eséllyel labdába, semmint a felsőbb kategóriákban.
A gusztusos kínai motorok már a spájzban vannak
Sinnis néven lesznek kaphatók Angliában a pofás és olcsó gépek. Bár igényesebb lenne a kivitelezés!
A GPX125 sportmotor, valamint az Apache supermoto után nemrég a T125 túraendurót mutatták be, most pedig itt az SM-XE nevet viselő dual sport motorkerékpár. A 124 köbcentis blokkból érdekes módon most hozták ki a legtöbbet, hiszen ebben a gépben 15 lóerőt tud, vagyis erősebb mint a GPX125 sportmotorban (az csak 13 lovas). A csúcsnyomaték 11,5 newtonméter, a váltó hatgangos.
Dögös kezdő sportgép a Sinnistől
Ebben a kategóriában a teljesítményt illetően nincs nagy mozgástér, mással kell kitűnni.
A nyolcadliteres blokknak 141 kilós tömeget kell mozgatnia. Annak megállításáról 290 milliméteres első és 240-es hátsó tárcsa hivatott gondoskodni, és bár ABS nincs, de kombinált fékrendszer van. Egész komolynak tűnik az 54 milliméteres első villa is. A 6,5 literes benzintankkal 220 kilométer körüli hatótávot ígérnek, ami valamivel három liter alatti fogyasztást feltételez.
A Sinnis SM-XE crossovernek egyelőre a nagy-britanniai árát ismerjük – hiszen ott a legerősebb a márka európai jelenléte. 3399 fontért, vagyis közel 1,6 millió forintért kínálják a modellt, amely leginkább a kezdő motorosokat célozza.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.