Emlékeztek még a szépreményű Hyosung motormárkára a kétezres évekből? A koreai gyár a motorgyártást lényegében felfüggesztette 2012 és 2019 között, de az új tulajdonos, a Jinan Qingqi China (2017-ben vásárolták meg a brandet) úgy látja, van még benne potenciál. Pedig a márka népszerűségének annak idején nem tett jót, hogy a kezdeti években a Suzukitól vásárolt SV 650 blokk hátsó hengerében a szelepszár hajlamos volt elpattanni. Hiába orvosolták a hibát, a koreai motorgyártás nem szerezte meg azt a bizalmat, amit az autóiparban igen. Néhány év elteltével most újra nekifutnak. Első körben a GV125 és GV300 modelleket hozták be (teszt itt), most pedig életre keltik az egyik korábbi sztármodellt, GV 650-et.
A Hyosung a régi recepthez nyúlt vissza. Legalábbis az egyik feléhez biztosan. A 650 köbcentis V2 motorblokk ezúttal is Suzuki fejlesztés, méghozzá ezúttal is az SV szériától megörökölt darab. A stílust ugyanúgy... mondjuk nevezzük sport cruisernek. Az első villák fordítottak, hátra viszont érthetetlenül hagyományos, dupla rugóstag került.
A véghajtást amerikai módira szíjra bízták, a kijelző modern, a világítás LED-es, és a képek alapján az elődhöz képest ehhez már nem kell félni közel menni a motorhoz. Sőt, közelről legalább nem látod az indokolatlan légszűrőházat! De ez talán mindegy is: ha a GV 650 fel tudja vonultatni az elődmodell másik nagy vonzerejét, az értelmezhető árcédulát, ez igazán nem fog senkit zavarni. Engem sem.