Leáll a Suzuki?

Kedves Motordoktor!
Egy 2001es, 400as Burgmant használok, ez még a karburátoros. Sajnos meghatározatlan időközönként leáll. Hideg indításkor semmi probléma, szépen lehet hallani, ahogy a szívató „dolgozik”, felemelkedik a fordulatszám, majd szépen beáll az alapra. Ezek után jelentkezik a probléma. Egy gyorsabb megállás után annyira leesik a fordulat szám, hogy leáll a motor. Újraindít, megy tovább....Volt már karbi pucolva, alapjárat állítva, keverék állítás, falsh levegőt elméletileg nem szív (megnézték). Igazából tanácstalan vagyok. (a szerviz is, főleg úgy, hogy álló helyzetben ők nem találkoznak a hibával....menetpróbában nem volt részük....nem is értem)
Segítségedet előre is köszönöm,
üdv:
M. Attila
Kedves Attila!
Amikor a karbis motor fékezéskor leáll vagy leesik az alapjárata és alig szedi össze magát után az majdnem mindig a karbi magas benzinszintjére utal. A fékezéskor fellépő erők miatt a karbi jobban túldúsít, úgy mozdul az úszóházban a szint és nagyon bedúsítja a benzin levegő keveréket. A Burgman esetében ráadásul az elhelyezkedése és az iránya is olyan a karbinak, hogy ez előfordulhat.Én azt nézném meg, hogy a tűszelep nem folyik-e túl, rendesen zár-e, illetve a benzinszint nem magasabb-e az előírtnál.Szinte biztos, hogy valahol itt lesz a hiba.
Üdv.
Motordoktor
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Sportos cruisergumi a nagytestűekhez
A Pirelli Diablo Powercruiser pontosan az, ami: nagy tömeghez és a világ összes nyomatékához tervezett, de hegyes profilú gumi.
- Hírek
Sorhármas Benelli? Jöhet! Automata? Hááát...
Jó, igazából a QJ Motor szabadalmaztatott sorhármas motort, de a Benelli hagyományokat nyilván hülyére fogják lovagolni vele.
- Hírek
A szuperbrutál Harley-Davidson, amiről az Euro5+ miatt lemaradunk
A Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ben nem vicc a két "R" betű. Csak éppen nekünk nem lesz hozzá semmi közünk.