Nem pörög és lefullad

2012.12.17. 10:52

Tisztelt Motordoktor!

Van egy Yamaha Dt 125 r-em 1996-os évjáratú. Az a problémám vele, hogy valamiért nem pörög fel 7500 rpm fölé, de amikor kiveszem a légszűrőt, akkor jobban is veszi a lapot és akkor már a 8500-t is eléri. Szerintem sok anyagot kap, mert amikor hirtelen max-on húzom neki, akkor lehörög/leáll. Elméletileg a gyárinál nagyobb a fúvóka benne (ezt mondták nekem). Talán nagy a fúvóka, vagy nagy az úszószint?

Már jártam úgy vele, hogy fojt a túlfolyón a benzin.

Válaszát előre is köszönöm.

Üdv: Martin

Kedves Martin!

A sok benzin okozhatja, hogy a motor nem pörög fel, azonban ez füsttel jár a kétüteműek esetében, mert a rossz égés során az olaj nem tud elégni. Az egész hibakeresést azzal kell indítani, hogy a karburátort visszaállítani gyári értékekre, mind a beállító csavarok mind az úszószint és fúvóka méretek tekintetében. ha ez megvan és még mindig nem pörög fel, akkor valami a karburátorral lehet, esetleg valami miatt nem kap elég levegőt.

Azt gondolom, hogy ha a motor nem kopott, illetve egyéb hibája nincs, akkor gyárira visszaállított karbival jó lesz, illetve jelentősen javulni fog.

Üdv.

Motordoktor

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

13 órája
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36