
Kedves nepperűző,
egy angliai cégnél találtam Triumph Legend motorokat. Nem újak, nem karcmentesek, de van rajtuk bukócső és egész korrekt technikai állapotúnak tűnnek – egy dologtól tartok csupán. Mindegyiket oktatási célra használták, egy bizonyos autós-motoros iskola.
Megnéztem a matricájukat a gépen, egy ismert helyi vállalkozás, ismerőseim azt mondták, hogy megbízható iskola és a járműveik is karbantartottak. Ezzel nincs is bajom: amitől tartok, hogy 70-90 ezer kilométer van bennük. Nem ismerem annyira a típust, nem tudom, mennyire bírják a kilométereket.
Mit tanácsolsz, szabad ilyet venni? Gondolom Magyarországon nem lesz probléma a forgalomba helyezés.
Köszi.
Maci

Kedves Maci!
Ha van lehetőséged kipróbálni és nem rossz, vegyél, persze. A kuplung és váltó azonnal megmutatja, mennyire ölték meg a mazsolák, de az a folyadékhűtéses háromhengeres erős, tartós és megbízható konstrukció – többféle modellbe is szerelték, nem ritka a 150-200 ezres futás sem.
Mivel az oktatásban elég sokat kap a gép, a karbantartás kulcsfontosságú, így feltételezem, hogy van hozzá szervizkönyv, számlák, ezazamaz. Ha mindez rendben, és fog a fék, nem húz félre, nem volt karikára törve és még olcsó is, ne hezitálj: stílusos és kényelmes, van benne erő, de nem egy értelmetlen izomkupac. Pár éve a volt róla teszt is – akkor szerettük, de szerintem ma sem nyilatkoznánk másképpen.
A karburátoros Triumph-hoz alkatrész is van, hazai szerviz is ismeri, ennek ellenére egy márkafüggetlen szerelő sem fog vele kidobni, mert minőségi elemekből rakták össze és nem tervezték túl, így karban- és életben tartható.

A behozatallal sem lesz gond, Európai Unión belül van mindkét ország, problémamentes a papírozás, a lényeg, hogy jelentsétek ki a gépet, de ne véglegesen, csak exportra, ezt idehaza be kell mutatni. A szerződés legyen kétnyelvű, a biztonság kedvéért fordíttass le minden dokumentumot.
Hajrá:
A Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.