Üdv!
Egyik autónkat cserélem 125 ccm-es robogóra. Honda, Keeway és Kymco gyártmányok jöttek eddig számításba. Új robogót vásárolnék, természetesen mindenki a saját maga által forgalmazott márkát isteníti. Napi kb. 65-70 km-t fogom használni, városon kívül és belül is. A Honda PCX, Kymco Grand Dink és Keeway Silverblade tetszik formára, a Honda talán kicsit kisebb testű mint a többi, és a legdrágább. Mit ajánlana, akár ezek közül, akár ebben a kategóriában mást (8-900 ezer forintig)?
Köszönettel: János
Kedves János!
A három közül számomra a Keeway a kakukktojás, hiszen azzal vannak a legkevésbé jó tapasztalataim. A Honda minősége, megbízhatósága simán számíthat etalonnak, a PCX amúgy is gyakori típus itthon, a szerelők jól ismerik, tudják, hova kell nyúlni.

A Kymcóról szintén jó véleménnyel vagyok, a gyanúsan hangzó név jó termékeket takar, bármikor hajlandó lennék venni egyet. A Keeway viszont a tapasztalataim alapján durva minőségi szórással dolgozik - van úgy, hogy komplett szállítmány robogót először szervizbe kellett vinni, és csak utána lehetett eladni bárkinek, igaz, azok jellemzően a legolcsóbb ötvenesek voltak.

Üdv:
Nepperűző
Extra: érdekes utóéletet futott ez a nepperűzés, a Keeway központja cáfolta az állításokat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.